kolmapäev, 15. juuli 2015

8.Päev, Plitvice rahvuspark (Horvaatia)

Täna ärkasime umbes 6 aegu ja alustasime sõitu juba kell 7 Plitvice rahvuspargi poole. Hotellist kuni suure teeni jõudmiseni oli sõit mägedes mööda serpentiine. Mägedes oli sooja ainult 18 kraadi, aga muidu oli terve päev üle 35 kraadi sooja.
Rahvuspark oli väga äge. Sellel oli kaks sissepääsu. Ostsime piletid ära ja siis alustasime kohe rada. Kokku oli seal 4 erinevat rada – A, B, C, K. Meie võtsime C raja, mis oli kokku 8km. Kõige pikem rada oli K, mille pikkus oli 18,3km. Rahvast oli seal hullult palju, kõige rohkem oli jaapanlasi. Need trügisid ja nügisid siia-sinna, päris tüütu oli.
Seal pargis oli hästi helesinine vesi ja suured kalad ujusid. Rada oli üsna kitsas, suurema osa ajast tuli kõndida palkidest purretel. Koskesid oli seal ka hästi palju erinevate kõrguste ja laiustega.
Vahepeal tuli sõita paadiga teisele poole järve, kust rada läks jälle edasi. Vesi oli meeletult sügav ja põhi oli selgesti näha. Kohati olid kuristikud ja siis me kõndisime võimalikult mäe küljes, sest Liia ja ema kartsid kõrgust :D Ühesõnaga park oli väga väga vinge ja soovitan kindlasti siia sattujatele sealt läbi minna.
Sealt tagasi sõites käisime Zadar’i linnas ühes ostukeskuses, kus oli ka selliseid poode, nagu meil Eestis (New Yorker, Takko, Terranova jne). Vaatasime seal natuke ringi ja käisime toidupoes ka ära. Edasi sõitsime oma öömaja poole.
Meie öömaja asub sellises kohas, mis tundub olevat vana sõjaväepiirkond. Majad on siin kõik vanad ja lagunenud. Esialgu seda piirkonda nähes oli ikka päris hirmutav, et issand, kas meie öömaja on ka selline, aga meie maja on selle piirkonna kõige ilusam. Majal on kaks magamistuba, suur elutuba ja köök. Igatahes mugav on.
Majutusse jõudes käisime korra ujumas ära kohalikus järve-mere kohtumiskohas, külastasime selle lähedal olevat turgu, kust saime odavalt suveniire ja liikusime tagasi majutusse.
Nüüd jälle sööme ja istume, varsti lähme magama ja homme ärkame jälle vara, ning lähme Krka rahvusparki ja õhtul läheme laeva peale ning sõidame Itaaliasse.
Tänaseks ma usun, et jälle aitab. Vabandan, et üks päev vahele jäi ja muretsema hakkasite J Meil on kõik okei ja peatsete uudisteni!

PS! Ma pole kindel, et meil homme laevas ka wifit on, seega kui postitust ei tule, ärge muretsema hakake!