reede, 10. juuli 2015

3. Päev. Lõuna-Poola - Tšehhi - Slovakkia - Ungari

Täna siis alustasime jälle kohaliku aja järgi kell 8 sõitu Lõuna-Poolast. Teekond viis läbi Tšehhi ja Slovakkia ning nüüd peatume 2 ööd Ungaris kuumaveeallikate juures.
 Esimene peatus oli umbes 20km enne Tšehhi piiri ühes tanklas. Seal samas oli ka McDonald's, kust mina sain omale hommikusöögi ja tankisime autol paagi täis. Tšehhi jõudes sõitsime enamus aja kiirteedel, vahepeal käisime Lidlis ja kohvikutes pissipeatusi otsimas.
Edasi sõitsime läbi Brno ja Bratislava. Ilm oli täna juba õnneks soojem, enamus aja 26 kraadi. Slovakkias oli väga vähe maju, enamus aja oli näha ainult metsasid. Seal käisime ka ühes kaupluses, mille nimi oli Billa.
Ungarisse jõudes oli mõlemal pool sõiduteid suured maisi ja päevalille põllud. Ungaris enam kiirteedel ei sõitnud, vaid sõitsime külateedel, et näha siinset elu. Peatusime ka ühes teeäärses restoranis, kus saime õhtusöögi ära söödud ja liikusime edasi hotelli poole.
Meie majutuses on 4magamistuba, kahes neist on suur voodi, ühes on kaks üheinimese voodit ja teises on üks üheinimese voodi ja diivan. Vetsusid on siin 2 ja vannitubasid samuti 2 ning pisike kööginurgake.
Kuna ka tänane päev on enamasti möödunud sõites, siis polegi nagu eriti millestki kirjutada. Homme lähme kuumaveeallikate juurde ja veedame seal umbes 4 tundi.
Tänaseks siis ma arvan, et aitab ja homme kirjutan edasi.

Hommik(veel Poolas)

Meie Hotell Poolas.

Ungari raha. 319,17 HUF- 1 EUR.